«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдәурен» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
 Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли - сад «Балдаурен» города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Үздік эргономикалық шешімдер"

Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің,педагогикалық ұжымның қысқа тарихы

     Ақмола облысы, Бұланды ауданы Макинск қаласында 2011жылы 140 балаға арналған Бұланды ауданы білім беру бөлімінің жанындағы "Балдәурен»бөбекжай-балабақшасыМКҚК  «Балапан»бағдарламасы аясында ашылды. Балабақшада барлығы 7 топ бар. Әр топ жас ерекшелігіне қарай «Балапан» ерте жас тобы, «Айгөлек» кіші тобы, «Жұлдызша» ортаңғы тобы, «Гүлдер» ортаңғы тобы, «Көбелек» санатор тобы, «Аққу» ересек және «Құлыншақ» ерекше білім беруді қажет ететін  балалар тобы. Барлық топ өз қажеттілігтері бойынша жабдықталған. Педагогтердің сапалық құрамы бойынша айтатын болсақ, балабақшада барлығы 21 педагог бар. Оның ішінде 1-меңгеруші,1-әдіскер, 14-тәрбиеші және әуен жетекшісі мен дене шынықтыру нұсқаушысы, психолог, логопед-дефектолог және хореограф мамандары жұмыс істейді

Педагог  кадрларының  жасақталуы туралы мәліметтер __

«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімінің

жанындағы Макинск қаласының «Балдәурен» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  (білім беру ұйымының атауы)

Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Туған жылы мен жері

Жоғары және/немесе техникалық және кәсіптік, және/немесе орта білімнен кейінгі білімі, қайта даярлаудан өткен туралы мәлімет, мамандығы, диплом бойынша біліктілігі, бітірген жылы, бейіні бойынша соңғы 3 жылда кемінде 72 сағат көлемінде ұйымдарда және/немесе өндірісте тағылымдамадан өтуі (өнірістің, ұйымның атауы, оқу мерзімі)

Негізгі жұмыс орны (ұйым ның мекен жайы)

Оқытылатын пәндер бейіні бойынша практикалық жұмыс туралы мәлімет, жұмыс өтілі

Санаты, берілген күні, санат берілгені туралы бұйрықтың нөмірі* педагог - сарапшылар, педагог-зерттеушілер, педагог -шеберлер туралы мәлімет. Конкурстар мен жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған педагогтер туралы мәліметтер

1

2

3

4

5

6

8

  1.  

Оспанова Гулназ Мамаевна

12.06.1975

Жоғары , Шохан Уалиханов атындағы университет 2012 год

меңгеруші
 

18 жыл,

бірінші 2015ж

  1.  

Дана Зоя

14.12.1986

 Жоғары Көкшетау қ "Көкшетау университеті" педагог және  психолог

әдіскер

15  ж

модератор  2021ж

  1.  

Ахылова Гүлназ Нұрлыбекқызы

02.03.1985

Жоғары Көкшетау қ Ш.Уалиханов атындағы "Мемлекеттік Университетінің 2019 ж Мектепке дейінгі трбие және  оқыту

тәрбиеші

05 жыл

модератор  2021ж

  1.  

Мерейхан Қырмызы

12.05.1997

Арнайы орта, Ж.Мусин атындағы Көкшетау қазақ педагогикалық колледж, 2016 ж

"Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту"

тәрбиеші

5 жыл

модератор 2021 ж  

  1.  

Зейнел Алтынгүл

14.12.1972

Жоғары  2021 ж Сырдария университеті Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

тәрбиеші

8 жыл,

модератор 2021 ж

  1.  

Сайлаухан Маншук

18.03.1985

Арнаулы орта Монголия мемлекеттік университет жанындағы Баян-Өлгей аймағы  педагогика колледжі

мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу

тәрбиеші

8 жыл

екінші 2018 ж

  1.  

Садуова Айгерім Соинқызы

03.10.1989

Жоғары Тараз қаласы Халықаралық институт 2022 ж

мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

тәрбиеші

11 жыл

 

  1.  

Махшанай Замзагуль

26.03.1973

Арнаулы  орта, 2013ж Көкшетау қ. Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледж, МДҰ тәрбиешісі

тәрбиеші

11  ж

 

  1.  

Насретхан Индира

26.02.1975

Жоғары Монголия педагогикалық-психологиялық мемлекеттік университеті

1992 ж

педагог -психолог

психолог 

23 жыл

модератор  2021ж

  1.  

Искакова Кумыс Мирамбекқызы

25.01.1992

Арнайы орта «Щучья гуманитарлық-техникалық колледжі» "Саздық білім беру"

2011 ж

музыка жетек

шісі

8 жыл,

екінші 2018ж

  1.  

Боканова Қымбат Маратовна

17.04.2000

Арнайы орта, Ж.Мусин атындағы Көкшетау жоғары қазақ педагогикалық колледж, 2020 ж

мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту

тәрбиеші

2 жыл

жоқ  

  1.  

Хуандық Арайгүл

14.03.1995

Арнайы орта, Көкшетау қ. Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледж, 2015ж

мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

тәрбиеші

7 жыл

сарапшы 2021 ж

  1.  

Досумова Светлана Каримовна

20.09.1963

Жоғары «Еуразия ұлттық университет», Астана қ. 2005 ж.

МДҰ тәрбиешісі

тәрбиеші

33 жыл

 

  1.  

Молдыбаева Булбул Мусуланбековна

31,03.1997

Арнаулы орта «Жоғары Педагогикалық колледжі» г. Щученск 2020 ж Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

тәрбиеші

2 жыл

жоқ  

  1.  

Шалбаева Ақниет Сәйпіллақызы

05.02,1997

Арнайы орта, Ж.Мусин атындағы Көкшетау жоғары қазақ педагогикалық колледж, 2021 ж

мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту

тәрбиеші

бір жылға дейін

 

жоқ  

  1.  

Бауыржан Жанаргүл

14.10.95

Жоғары 2020 ж Көкшетау қ Ш.Уалиханов атындағы педагогикалық университет денешынықтыру жетекшісі

тәрбиеші

5 ж

 модератор 2021 ж

  1.  

Рысбай Самал Оралсынқызы  

25.12.2002

Арнаулы орта Ж.Мусин атындағы Көкшетау қ жоғарғы қазақ  педагогикалық колледжі 2021 ж 

мектепке дейінгі тәрбие  және оқыту

тәрбиеші

бір жылға дейін  

жоқ  

  1.  

Бахытхан Анар

29.9.92

Жоғары. 2018 ж Көкшетау қ. Абай.М атындағы педагогикалық университет Мектепке дейінгі  оқыту және тәрбиелеу

тәрбиеші

7 ж

 жоқ

  1.  

Перерова  Галина  Юрьевна

21.7.84

Жоғары Челябенск Мемлекеттік педагогикалық университеті 2011ж

Хореограф

Хореограф

17 ж

жоғары 2012 ж  

  1.  

Шадет Алеша

05.04.1978

Арнаулы орта Көкшетау қ. Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледжі. "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" 2016 ж

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

тәрбиеші

7 жыл

екінші 2018ж

  1.  

Маслиннекова Дарья Владимеровна

18.07.1998 ж

Жоғары Омбы мемлекеттік педагогикалық университеті 2020 ж

Арнайы педагогика

дефектолог

дефектолог-логопед

1 жыл

жоқ

 

Педагогтар білімі

Барлығы

жоғары білімді

соның ішінде МД

аяқталмаған жоғары білім

орта арнаулы

соның ішінде орта арнаулы МД

орта білімі

соның ішінде пед.курс

21

11

5

1

10

10

0

0

Педагогтардың санаты

барлығы

жоғарғы санатты

бірінші

екінші

санатсыздар

педагог модератор

педагог сарапшы

педагог зерттеуші

21

1

1

3

9

6

1

0

Педагог кадрлар

меңгеруші

әдіскер

психолог

музыка жетекшісі

денешынықтыру жетекшісі

тәрбиешілер

би жетекшісі

дефектолог -логопед

балабақша ішкі құрам

 

1

1

1

1

1

14

1

1

 

2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ТӘРБИЕЛЕУ- БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРі

  1. Нормативтік-құқықтық құжаттар
  • Мектепке  дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарты

(ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы3 тамыздағы № 348 бұйырығы )

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу  жоспары
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы
  • Мектепке  дейінгі  тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу  бағдарламасына әдістемелік  нұсқаулық

 

Мектепке  дейінгі  тәрбие мен оқытудың  мемлекеттік жалпыға міндетті  Стандарты (2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрық.

Білім салаларының орнына интеграцияда балалардың келесі қабілеттерін дамытып, дағдыларын қалыптастыру көзделген:

  • 1.Физикалық қасиеттерді дамыту.
  • 2. Коммуникактивтік дағдыларды дамыту.
  • 3.Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту.
  • 4.Шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту.
  • 5.Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру.

 

1.дене шынықтыру (ерекше тәрбиеленушілер үшін бейімделген дене шынықтыру);

2.жүзу (жүзу бассейні болған кезде);

3.сөйлеуді дамыту;

4.көркем әдебиет;

5.сауат ашу негіздері;

6.қазақ тілі (оқыту басқа тілдерде жүргізілетін топтарда);

7.сенсорика;

8.математика негіздері;

9.құрастыру;

10.қоршаған ортамен таныстыру;  

11. сурет салу;

12.мүсіндеу;

13.жапсыру;

14.музыка бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады

Ұйымдастырылған іс-әрекет - Мектепке дейінгі тәрбие мен  оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру  үшін педагогтің күні бойы балалар әрекетінің түрлері арқылы  ойын түрінде ұйымдастырған кіріктірілген сабағы.

Дамытушы заттық-кеңістіктік орта тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру үшін негіз болы табылады.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

20      - 20      оқу жылына арналған

ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

 

Білім беру ұйымы (балабақша/ шағын орталық, мектепалды сыныбы)

 

 
 

 

Топ/сынып

 

 
 

 

Балалардың

жасы                                                                                                       

Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету)                                          

 

Айы

 

 

Ұйымдастырылған іс-әрекет

 

Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

 

Дене шынықтыру

 

Сөйлеуді дамыту

 

Көркем әдебиет

 

Сауат ашу негіздері

 

Қазақ тілі (оқыту басқа тілде жүргізілетін топтарда )

 

Сенсорика/ Математика негіздері

 

Қоршаған ортамен таныстыру

 

Құрастыру

 

Сурет салу

 

Мүсіндеу

 

Жапсыру

 

Музыка

 

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы

Білім беру ұйымы (балабақша/ шағын орталық, мектепалды сыныбы)

 

 
 

 

Топ                                                                                                                   

Балалардың

жасы                                                                                                       

Жоспардың құрылу кезеңі (апта күндерін, айды, жылды көрсету)                     

 

Күн тәртібінің үлгісі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсен

бі

Бейсенбі

Жұма

Балаларды қабылдау

 

 

 

 

 

Ата-аналармен әңгімелесу,

кеңес беру

 

 

 

 

 

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары,

бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

 

 

 

 

 

Таңертенгі жаттығу

 

 

 

 

 

Таңғы ас

 

 

 

 

 

Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

 

 

 

 

 

Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған

іс-әрекет

 

 

 

 

 

2- таңғы ас

 

 

 

 

 

Серуенге дайындық

 

 

 

 

 

Серуен

 

 

 

 

 

Серуеннен оралу

 

 

 

 

 

Түскі ас

 

 

 

 

 

Күндізгі ұйқы

 

 

 

 

 

Біртіндеп ұйқыдан ояту,

сауықтыру шаралары

 

 

 

 

 

Бесін ас

 

 

 

 

 

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары,

бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

 

 

 

 

 

Балалармен жеке жұмыс

 

 

 

 

 

Серуенге дайындық

 

 

 

 

 

Серуен

 

 

 

 

 

Серуеннен оралу

 

 

 

 

 

Кешкі ас

 

 

 

 

 

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары,

бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

 

 

 

 

 

Балалардың үйге қайтуы

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 13.10.2022 16:54
Құрылған күні: 22.10.2022 17:09

Текст