Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің,педагогикалық ұжымның қысқа тарихы
Ақмола облысы, Бұланды ауданы Макинск қаласында 2011жылы 140 балаға арналған Бұланды ауданы білім беру бөлімінің жанындағы "Балдәурен»бөбекжай-балабақшасыМКҚК «Балапан»бағдарламасы аясында ашылды. Балабақшада барлығы 7 топ бар. Әр топ жас ерекшелігіне қарай «Балапан» ерте жас тобы, «Айгөлек» кіші тобы, «Жұлдызша» ортаңғы тобы, «Гүлдер» ортаңғы тобы, «Көбелек» санатор тобы, «Аққу» ересек және «Құлыншақ» ерекше білім беруді қажет ететін балалар тобы. Барлық топ өз қажеттілігтері бойынша жабдықталған. Педагогтердің сапалық құрамы бойынша айтатын болсақ, балабақшада барлығы 21 педагог бар. Оның ішінде 1-меңгеруші,1-әдіскер, 14-тәрбиеші және әуен жетекшісі мен дене шынықтыру нұсқаушысы, психолог, логопед-дефектолог және хореограф мамандары жұмыс істейді
Педагог кадрларының жасақталуы туралы мәліметтер __
«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімінің
жанындағы Макинск қаласының «Балдәурен» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны (білім беру ұйымының атауы)
№ |
Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Туған жылы мен жері |
Жоғары және/немесе техникалық және кәсіптік, және/немесе орта білімнен кейінгі білімі, қайта даярлаудан өткен туралы мәлімет, мамандығы, диплом бойынша біліктілігі, бітірген жылы, бейіні бойынша соңғы 3 жылда кемінде 72 сағат көлемінде ұйымдарда және/немесе өндірісте тағылымдамадан өтуі (өнірістің, ұйымның атауы, оқу мерзімі) |
Негізгі жұмыс орны (ұйым ның мекен жайы) |
Оқытылатын пәндер бейіні бойынша практикалық жұмыс туралы мәлімет, жұмыс өтілі |
Санаты, берілген күні, санат берілгені туралы бұйрықтың нөмірі* педагог - сарапшылар, педагог-зерттеушілер, педагог -шеберлер туралы мәлімет. Конкурстар мен жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған педагогтер туралы мәліметтер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
8 |
|
Оспанова Гулназ Мамаевна |
12.06.1975 |
Жоғары , Шохан Уалиханов атындағы университет 2012 год |
меңгеруші |
18 жыл, |
бірінші 2015ж |
|
Дана Зоя |
14.12.1986 |
Жоғары Көкшетау қ "Көкшетау университеті" педагог және психолог |
әдіскер |
15 ж |
модератор 2021ж |
|
Ахылова Гүлназ Нұрлыбекқызы |
02.03.1985 |
Жоғары Көкшетау қ Ш.Уалиханов атындағы "Мемлекеттік Университетінің 2019 ж Мектепке дейінгі трбие және оқыту |
тәрбиеші |
05 жыл |
модератор 2021ж |
|
Мерейхан Қырмызы |
12.05.1997 |
Арнайы орта, Ж.Мусин атындағы Көкшетау қазақ педагогикалық колледж, 2016 ж "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" |
тәрбиеші |
5 жыл |
модератор 2021 ж |
|
Зейнел Алтынгүл |
14.12.1972 |
Жоғары 2021 ж Сырдария университеті Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу |
тәрбиеші |
8 жыл, |
модератор 2021 ж |
|
Сайлаухан Маншук |
18.03.1985 |
Арнаулы орта Монголия мемлекеттік университет жанындағы Баян-Өлгей аймағы педагогика колледжі мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу |
тәрбиеші |
8 жыл |
екінші 2018 ж |
|
Садуова Айгерім Соинқызы |
03.10.1989 |
Жоғары Тараз қаласы Халықаралық институт 2022 ж мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу |
тәрбиеші |
11 жыл |
|
|
Махшанай Замзагуль |
26.03.1973 |
Арнаулы орта, 2013ж Көкшетау қ. Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледж, МДҰ тәрбиешісі |
тәрбиеші |
11 ж |
|
|
Насретхан Индира |
26.02.1975 |
Жоғары Монголия педагогикалық-психологиялық мемлекеттік университеті 1992 ж педагог -психолог |
психолог |
23 жыл |
модератор 2021ж |
|
Искакова Кумыс Мирамбекқызы |
25.01.1992 |
Арнайы орта «Щучья гуманитарлық-техникалық колледжі» "Саздық білім беру" 2011 ж |
музыка жетек шісі |
8 жыл, |
екінші 2018ж |
|
Боканова Қымбат Маратовна |
17.04.2000 |
Арнайы орта, Ж.Мусин атындағы Көкшетау жоғары қазақ педагогикалық колледж, 2020 ж мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту |
тәрбиеші |
2 жыл |
жоқ |
|
Хуандық Арайгүл |
14.03.1995 |
Арнайы орта, Көкшетау қ. Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледж, 2015ж мектепке дейінгі тәрбие және оқыту |
тәрбиеші |
7 жыл |
сарапшы 2021 ж |
|
Досумова Светлана Каримовна |
20.09.1963 |
Жоғары «Еуразия ұлттық университет», Астана қ. 2005 ж. МДҰ тәрбиешісі |
тәрбиеші |
33 жыл |
|
|
Молдыбаева Булбул Мусуланбековна |
31,03.1997 |
Арнаулы орта «Жоғары Педагогикалық колледжі» г. Щученск 2020 ж Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту |
тәрбиеші |
2 жыл |
жоқ |
|
Шалбаева Ақниет Сәйпіллақызы |
05.02,1997 |
Арнайы орта, Ж.Мусин атындағы Көкшетау жоғары қазақ педагогикалық колледж, 2021 ж мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту |
тәрбиеші |
бір жылға дейін
|
жоқ |
|
Бауыржан Жанаргүл |
14.10.95 |
Жоғары 2020 ж Көкшетау қ Ш.Уалиханов атындағы педагогикалық университет денешынықтыру жетекшісі |
тәрбиеші |
5 ж |
модератор 2021 ж |
|
Рысбай Самал Оралсынқызы |
25.12.2002 |
Арнаулы орта Ж.Мусин атындағы Көкшетау қ жоғарғы қазақ педагогикалық колледжі 2021 ж мектепке дейінгі тәрбие және оқыту |
тәрбиеші |
бір жылға дейін |
жоқ |
|
Бахытхан Анар |
29.9.92 |
Жоғары. 2018 ж Көкшетау қ. Абай.М атындағы педагогикалық университет Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу |
тәрбиеші |
7 ж |
жоқ |
|
Перерова Галина Юрьевна |
21.7.84 |
Жоғары Челябенск Мемлекеттік педагогикалық университеті 2011ж Хореограф |
Хореограф |
17 ж |
жоғары 2012 ж |
|
Шадет Алеша |
05.04.1978 |
Арнаулы орта Көкшетау қ. Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледжі. "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" 2016 ж Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту |
тәрбиеші |
7 жыл |
екінші 2018ж |
|
Маслиннекова Дарья Владимеровна |
18.07.1998 ж |
Жоғары Омбы мемлекеттік педагогикалық университеті 2020 ж Арнайы педагогика дефектолог |
дефектолог-логопед |
1 жыл |
жоқ |
Педагогтар білімі
Барлығы |
жоғары білімді |
соның ішінде МД |
аяқталмаған жоғары білім |
орта арнаулы |
соның ішінде орта арнаулы МД |
орта білімі |
соның ішінде пед.курс |
21 |
11 |
5 |
1 |
10 |
10 |
0 |
0 |
Педагогтардың санаты
барлығы |
жоғарғы санатты |
бірінші |
екінші |
санатсыздар |
педагог модератор |
педагог сарапшы |
педагог зерттеуші |
21 |
1 |
1 |
3 |
9 |
6 |
1 |
0 |
Педагог кадрлар
меңгеруші |
әдіскер |
психолог |
музыка жетекшісі |
денешынықтыру жетекшісі |
тәрбиешілер |
би жетекшісі |
дефектолог -логопед |
балабақша ішкі құрам |
|
||||||
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1 |
1 |
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ТӘРБИЕЛЕУ- БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРі
(ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы3 тамыздағы № 348 бұйырығы )
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті Стандарты (2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрық.
Білім салаларының орнына интеграцияда балалардың келесі қабілеттерін дамытып, дағдыларын қалыптастыру көзделген:
1.дене шынықтыру (ерекше тәрбиеленушілер үшін бейімделген дене шынықтыру);
2.жүзу (жүзу бассейні болған кезде);
3.сөйлеуді дамыту;
4.көркем әдебиет;
5.сауат ашу негіздері;
6.қазақ тілі (оқыту басқа тілдерде жүргізілетін топтарда);
7.сенсорика;
8.математика негіздері;
9.құрастыру;
10.қоршаған ортамен таныстыру;
11. сурет салу;
12.мүсіндеу;
13.жапсыру;
14.музыка бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады
Ұйымдастырылған іс-әрекет - Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру үшін педагогтің күні бойы балалар әрекетінің түрлері арқылы ойын түрінде ұйымдастырған кіріктірілген сабағы.
Дамытушы заттық-кеңістіктік орта тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру үшін негіз болы табылады.
20 - 20 оқу жылына арналған
Білім беру ұйымы (балабақша/ шағын орталық, мектепалды сыныбы)
Топ/сынып
Балалардың
жасы
Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету)
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері |
|
Дене шынықтыру |
|
Сөйлеуді дамыту |
|
|
Көркем әдебиет |
|
|
Сауат ашу негіздері |
|
|
Қазақ тілі (оқыту басқа тілде жүргізілетін топтарда ) |
|
|
Сенсорика/ Математика негіздері |
|
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
|
|
Құрастыру |
|
|
Сурет салу |
|
|
Мүсіндеу |
|
|
Жапсыру |
|
|
Музыка |
|
Білім беру ұйымы (балабақша/ шағын орталық, мектепалды сыныбы)
Топ
Балалардың
жасы
Жоспардың құрылу кезеңі (апта күндерін, айды, жылды көрсету)
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсен бі |
Бейсенбі |
Жұма |
Балаларды қабылдау |
|
|
|
|
|
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
|
|
|
|
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
|
|
|
|
Таңертенгі жаттығу |
|
|
|
|
|
Таңғы ас |
|
|
|
|
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
|
|
|
|
|
Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет |
|
|
|
|
|
2- таңғы ас |
|
|
|
|
|
Серуенге дайындық |
|
|
|
|
|
Серуен |
|
|
|
|
|
Серуеннен оралу |
|
|
|
|
|
Түскі ас |
|
|
|
|
|
Күндізгі ұйқы |
|
|
|
|
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
|
|
|
|
|
Бесін ас |
|
|
|
|
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
|
|
|
|
Балалармен жеке жұмыс |
|
|
|
|
|
Серуенге дайындық |
|
|
|
|
|
Серуен |
|
|
|
|
|
Серуеннен оралу |
|
|
|
|
|
Кешкі ас |
|
|
|
|
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
|
|
|
|
Балалардың үйге қайтуы |
|
|
|
|
|