Педагогтармен, тәрбиеленушілермен, ата-аналармен бірлесе атқарылатын жұмыс түрлері
Әр жыл сайын жаңа оқу-жылы басталғанда, әдістемелік жұмыс жоспар құру барысында ата-аналарға арналған ашық есік апталықтары,педагогтермен бірлесіп атқаратын жұмыс түрлері жоспарланады. Әр апталықта әртүрлі іс-әрекеттер мен шығармашылық жұмыстары жасалынып отрды. Мысалы, ата-аналарды таңертең балаларды қабылдау барынсында шығармашылық бұрыш жасауға шақыру болса,келесі күнде психологпен «Жүректен жүрекке»тренингі, оданкейін тәрбиешілермен бірлесіп «Көңілді күн»ойыны осы тәрізді апта жалғасып қызықты ата-аналармен бірлескен ашық апталық жалғаса береді. Ал келесі декада ұйымдастыру барысында,әр топтың ата-аналары өзара келісім бойынша бір ата-ана топта тәрбиешілердің оқу іс-әрекеттерін бақылайды. Күн тәртібі бойынша жүргізіліп жатқан іс-әрекеттерге ата-аналар ат салысып, педагогтер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты нығайта түседі. Біздің балабақша М.Монтессори технологиясын қолдана отырып,балаларды жан-жақты дамыта отырып,ата-аналарға да осы технологияның балаларға аса пайдалы екенін түсіндіріп,балаларымен бірге өз балаларының мүмкіндіктері мен қабілеттерін көруге мүмкіндік бердік. Тәжірибе кезеңінде балалар дайындалып берілген ыдыста қуыршағын шомылдырады, ыдыс жуады. Бірақ балалар жыламай, шуламай тәртіп сақтап, кезектеседі. Келесі топ балалар сәбізді үккіштен өткізеді, ал басқа балалар қызғылт башнямен, матаны үтікпен өтектуі, балық аулау, моншақ жинақтау, құрастыру. Оқу іс әрекет кезінде берілген еркіндік баланы іштей тәртіптікке баулиды.